Sabtu, 4 Disember 2010

SELAPUT DARA TIRUAN kini dipasaran!!!

Salam hormat dan ceria selalu kepada semua para pembaca , sedang saya  merayau - rayau ke dalam dunia maya ini tertiba sesuatu yang agak menarik dan kemungkinan agak berguna kepada para wanita atau tidak kurang juga akan mendapat tentangan yang hebat daripada ahli - ahli ulama sekiranya "barang" tersebut berjaya memasuki market di negara kita iaitu Malaysia .


Isu keperawanan wanita selalu berhubung kait dengan selaput dara. Inilah yang menjadi tanda keperawanan dan kesucian seorang perempuan pada malam pertama. Sedangkan ada perempuan yang mempunyai selaput dara amat nipis dan mudah koyak oleh aktiviti-aktiviti tertentu seperti berenang, menunggang basikal dan memanjat. Ini semua memecahkan selaput daranya meskipun dia belum pernah melakukan hubungan seks.
Pernah dengar "Selaput Dara Tiruan" ? kali ini anda sendiri akan melihat sendiri gambarnya dibawah:








Alat bernama Artificial Virginity Hymen itu didistribusikan perusahaan China, Gigimo, dengan harga 30 dollar AS. Alat itu membantu wanita yang baru menikah untuk mengelabui suami bahwadia masih perawan. Alat itu akan mengeluarkan cairan seperti darah jika dimasuki alat kelamin pria atau pecah.
Alat ini ditempatkan dalam vagina 15-20 minit sebelum hubungan intim. Alat itu membantu wanita yang baru berkahwin untuk mengaburi suami bahawa dia masih perawan.

This Adult Sex Toy Feature:
  • Easy to use
  • Place inside vagina 15-20 minutes before intercourse
  • Soluble and expandable at body heat
  • Clinically proven non-toxic to human
  • No side effects, no pain to use, no allergic reaction
  • Made in Japan



Artificial Virginity Hymen adalah buatan Jepun dan diedarkan oleh perusahaan China, Gigimo. Beratnya adalah 0.08kg. Gigimo mengiklankan produknya di seluruh negara-negara Arab. Ini kerana sebahagian besar warga Timur Tengah masih menganggap keperawanan adalah harga mati yang harus dimiliki seorang isteri



Alat itu akan menggoda para wanita untuk tidak menjaga keperawanannya. Para anggota parlimen konservatif Mesir menyeru larangan import alat selaput dara tersebut. Tokoh agama terkemuka Mesir, Abdel Moati Bayoumi, mengatakan, siapa pun yang mengimport alat itu harus dihukum. Produk ini mendorong hubungan seks terlarang. Islam melarang hubungan ini kecuali dalam pernikahan, kata Bayoumi.
Macamana? anda tergaman seolah - olah tidak percaya apa yang anda lihat? nah, dunia semakin maju sekarang atau 10 - 50 tahun tidak akan datang masalah kehilangan dara dan tidak akan ada lagi perbualan polan si polan di sekitar kampung mengenai anak si polan tiada dara , dan bukan lagi masalah si bohsia untuk bernikah , hanya memakai "Selaput Dara Tiruan" dan berpura - pura membuat mimik muka sedikit kesakitan bila telah berkawin dan melayari bahtera malam pertama . Kena kelentonglah si Suami alamatnya.