Jumaat, 12 April 2013

Trik OPERA MINI MAXIS April 2013


Assalamualaikum...salam sejahtera... Mungkin anda telah letih mencari trik bagi opera mini maxis yang mana sebelum ini lancar sekali, tetiba sahaja tak boleh guna lagi. Ni kali saya ingin berkongsi satu trik yang mana ia sedang saya gunakan sekarang ini, dan telah diuji selama beberapa hari... dan ia berjaya... malah ia percuma.. tak makan kredit dan bla..bla..bla... yang pernah guna skil ni faham la tu kan...

ok saya sedang menggunakan opera mini versi 6.1 handler (Opmin61HandlerUI) android dan java...
Kalau pada opera mini versi lain saya kurang pasti sebab belum dicuba lagi....

Sekarang ini saya sedang menggunakannya dengan begitu lancar dan tanpa limit. Harap2 trik ini akan berjaya lebih lama lagi, setahun kah atau dua tahun kah....kan bagus...

TRIKNYA:  Isi butiran ini pada tempatnya.... Kasi ngam-ngam...hehe

Front Query : m.twitter.com.server4.operamini.com:80/

Remove port: (v) tandakan expand

Proxy type : Real Host

Proxy Server : M.maxis.com.my/mic/http/-lab13-turbo.beta.opera-mini.net

Tekan ok....seterusnya layarilah internet secara free...Moga berjaya..

Tag;
Melayari Internet secara percuma
Layari internet dengan kos free
Teknik melayari internet percuma menggunakan sim maxis
Setting opera mini maxis April 2013